Hoppa till sidans innehåll
Hem / FAQ Items / Kan jag ändra min beställning i efterhand?

Tyvärr är det inte möjligt att ändra i en beställning i efterhand eftersom remiss har skapats i samband med att man genomfört köpet på Vitals hemsida. Önskar du lägga till något prov kan du göra en ny beställning men det kommer då att skapas flera remisser och det är viktigt att informera personalen på provtagningen om att det är fler remisser som önskas provtas. Om du önskar göra ett återköp för att göra en ny beställning kan du kontakta kundtjänst på: kundservice@vital.se

Kommentarer till detta inlägg är stängda

Varför Vital?

Din hälsa i dina händer

  • Ger dig kunskap och kontroll över din hälsa

  • Följ dina värden hur de utvecklas över tid

  • Enkla och tydliga resultat inom några dagar

  • Inga väntetider på remiss från läkare för att beställa hälsokontroll/enskilda tester

  • För både privatpersoner och företag

  • Hälsokontroller framtagna av erfarna läkare

  • Läkare granskar alla resultat

  • Vi samarbetar med över 100 ackrediterade lab i Sverige, över 70 i Stockholm

  • Första provsvaren oftast inom några timmar

  • Blodprovet tar bara några minuter

NYCKELTAL

Över

150 000

tester analyserade

Kundnöjdhet

9,2/10

Betyg på Google

4,8 / 5

Gå till varukorgen: : kr