Skip to content
Hem / FAQ Items / Kan jag ändra min beställning i efterhand?

Tyvärr är det inte möjligt att ändra i en beställning i efterhand eftersom remiss har skapats i samband med att man genomfört köpet på Vitals hemsida. Önskar du lägga till något prov kan du göra en ny beställning men det kommer då att skapas flera remisser och det är viktigt att informera personalen på provtagningen om att det är fler remisser som önskas provtas. Om du önskar göra ett återköp för att göra en ny beställning kan du kontakta kundtjänst på: kundservice@vital.se

Varför Vital?

Alla förtjänar ett Vitalt liv

  • Ger dig kunskap om din hälsa

  • Följ dina värden och hur de utvecklas

  • Enkla och tydliga resultat inom några dagar

  • Gratis hälsotest för dig som ny kund för att prova tjänsten

  • Första provsvaren oftast inom några timmar

  • Hälsokontroller framtagna av erfarna läkare

  • Specialistläkare granskar och kommenterar alla resultat

  • Över 150 provtagningsställen i Sverige

NYCKELTAL

Över

150 000

tester analyserade

Kundnöjdhet

9,2/10

Betyg på Google

4,8 / 5

Gå till varukorgen: : kr